ذبح قربانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی 

ذبح قربانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک عید قربان، گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی از مستحبات موکد در عید قربان، ذبح قربانی و کمک به فقرا است و از آنجایی که ما امنیت امروز را مدیون خدمات صادقانه سردار سلیمانی هستیم بنابراین تصمیم گرفتیم امروز قربانی هایی به نیابت از سردار دل ها برای شادی روح ایشان و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید ذبح کنیم.

وی عنوان کرد: به همین منظور ۲ راس گاو و ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و در بین خانوارهای نیازمند روستاهای رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری افزود: گوشت های قربانی با رعایت کامل نکات بهداشتی ذبح و بسته بندی شده و سپس گوشت های نذری در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند در ۵ روستای این شهرستان توزیع شد.

وی ابراز کرد: قربانی ها با مشارکت اعضای گروه جهادی کانون شهید باکری و با جلب کمک های خیرین و مردم به مبلغی بیش از ۱۰ میلیون تومان خریداری شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: پس از شیوع کرونا اولویت برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری، اقدامات جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومین قرار دادیم و به همین منظور تاکنون فعالیت های جهادی بسیاری به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری انجام شده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه بتوانیم با کمک های مردمی و همکاری خیرین بتوانیم به محرومین منطقه به ویژه افراد متضرر از کرونا خدمت رسانی رسانی کنیم.

پایان پیام/ 586